Vă mulțumim că citiți această politică înainte de efectuarea comenzii pentru a evita posibilele neînțelegeri!

Menționăm că acceptarea prin bifarea Termenilor și Condițiilor dinainte de completarea comenzii, reprezintă acordul și semnarea contractului prin care luați la cunoștință și sunteți de acord cu politicile magazinului.

Apreciem de asemenea faptul că returul se va efectua în aceleași condiții decente în care ați primit coletul cu produsul aranjat (nu mototolit, deteriorat, fără etichetă, folosit etc). 

Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia, cu ambalajul deteriorat sau fără accesorii ale ambalajului (excutie ruptă) sau montarea produsului pentru folosire (ex: folosire pompa de sân, montare stand pentru coșuri pătuț, etc) va duce la diminuarea valorii produselor conform aprecierii magazinului

 

Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

 

Renunțarea la produs în 14 zile!

În cazul în care cumpărătorul realizează că produsul achiziționat online nu este ceea ce și-a dorit, acesta are posibilitatea conform OUG 34/2014 de a returna produsul respectiv optând pentru una din variante: fie alege pentru returnarea banilor în contul bancar personal, fie pentru schimbarea produsului cu o altă mărime sau înlocuirea produsului cu un altul (bineînțeles în limita stocului disponibil la momentul primirii de către magazin a coletului), contravaloarea acestuia fiind reglată in funcție de caz.

 

Cum se calculează perioada de 14 zile?

Perioada de retragere din contract durează 14 zile calendaristice, nicidecum zile lucrătoare și începe în ziua calendaristică de la primirea bunurilor de către consumator. Pentru a respecta termenul limită, este importantă "Retragerea din contract" – completarea cererii de retur. Perioada de retragere este considerată menținută, dacă consumatorul pe parcursul ei va trimite comerciantului o notificare că se retrage din contract (completarea formularului de retur de pe site).

 

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice!

Cumpărătorul online are dreptul la retur, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului urmând una din cele două proceduri, în funcție felul în care s-a înregistrat. ( Găsiți în link-ul următor exact textul legii - https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_ro.htm)

RETUR PENTRU CLIENT FĂRĂ CONT

- în cazul în care la momentul comenzii, ați optat pentru comanda fără cont/ înregistrare, returul se face în formularul din meniul de jos al magazinului, unde scrie Retur fără cont. Vă înregistrați cu adresa de email de pe care ați efectuat comanda și ID-ul comenzii ( este format din majuscule ex - QLGOGCRVQ). În acestă rubrică puteți urmări traseul returului dvs cu ajutorul codului primit pe email.

RETUR PENTRU CLIENT CU CONT

- în cazul în care ați efectuat comanda având un cont de client în magazinul nostru, vă înregistrați și puteți aplica returul direct din cont, din Retur Manager sau accesați Retur cu cont din meniul de jos al site-ului. Vă înregistrați cu adresa de email de pe care ați efectuat comanda și ID-ul comenzii ( este format din majuscule ex - QLGOGCRVQ). Tot acolo veți putea urmări traseul returului.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile - daca e cazul, cu etichetele intacte, fără semne de purtare și documentele care l-au insoțit) și returnat prin Curierat Rapid, astfel încât să vă încadrați în cele 14 zile calendaristice. Întârzierile trimiterii returului la sediul Mama Boutique care depășesc cele 14 zile, din orice motive invocate, vor anula Returul.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur. 

Pentru comenzile cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 14 zile de la acceptarea returului. 

În cazul unui retur acceptat, clientul poate opta pentru achiziționarea altui produs, cu plata diferenței sau pentru rambursarea contravalorii produsului în contul bancar.

RETUR PENTRU PRODUSELE ACHIZIȚIONATE ÎN SHOWROOM!

Produsele achiziționate în showroom se pot returna în decurs de 30 zile, în stare impecabilă, nepurtate, cu etichetele intacte și cu bonul fiscal. Este posibilă înlocuirea cu un alt produs, altă mărime. 

Returnarea banilor se va face numai în cazul în care produsul are defect de fabricație.

ATENȚIE!

Nota: Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 3 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.

Orice produs pe care îl vei returna trebuie să nu fie purtat sau deteriorat.

Produsul trebuie să fie însoțit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). Te rugăm să folosești un ambalaj protector pentru expediție, dacă se poate cel original.

Produsul nu va fi primit dacă este zgâriat, deteriorat, dacă nu are etichetele intacte ori dacă îi lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzură.

În caz contrar se aplică clauzele legilor comertului electronic Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 și se încalcă prevederile "Termeni și condiții" de pe acest site.

*Produsele care fac parte din categoria Lenjerie/ Bijuterii/ Modelare/ Costume de baie/ Dresuri/ Cosmetice NU SE RETURNEAZĂ!

*Produsele achiziționate din Concept Store cu reducere nu se pot returna. 

*NU primim retururi prin Poșta Română! Produsul de returnat, poate fi trimis prin orice firmă de curierat, costul transportului fiind suportat de către client!

*În cazul în care produsul/ produsele au fost comandate la cererea clientului (au presupus comandă separată de comenzile uzuale ale magazinului) și au presupus costuri suplimentare pentru magazin (ex - transport special pentru produsul în cauză, manoperă în regim de urgență etc), acestea nu se pot returna. Costurile suplimentare pentru satisfacerea cererii speciale sunt suportate de magazin, motiv pentru care nu se accepta returul. 

*Mama Boutique.ro îsi rezervă dreptul de a refuza returnările expediate sau comunicate după limita perioadei de returnare sau articolele care nu se află în aceeaşi stare în care au fost primite.

Pentru alte informații legate de retur, ne puteti contacta pe office@mamaboutique.ro sau la tel: 0722.600.406

Menționăm că acceptarea prin bifarea Termenilor și Condițiilor dinainte de completarea comenzii, reprezintă acordul și semnarea contractului prin care luați la cunoștință și sunteți de acord cu politicile magazinului.

 

 

 

Registru cont nou