Politică de Retur

Vă mulțumim că citiți aceastã politică înainte de efectuarea comenzii!

Apreciem de asemenea faptul că returul se va efectua în aceleași condiții decente în care ați primit coletul cu produsul aranjat (nu mototolit, deteriorat, fără etichetă, etc).

Renunțarea la produs în 14 zile!

În cazul în care cumpărătorul realizează că produsul achiziționat nu este ceea ce și-a dorit, acesta are posibilitatea conform OUG 34/2014 de a returna produsul respectiv optând pentru una din variante: fie alege pentru returnarea banilor în contul bancar personal, fie pentru schimbarea produsului cu o altă mărime sau înlocuirea produsului cu un altul (bineînțeles în limita stocului disponibil la momentul primirii de către magazin a coletului), contravaloarea acestuia fiind reglată in funcție de caz.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice!

Cumpărătorul are dreptul la retur, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului urmând una din cele două proceduri, în funcție felul în care s-a înregistrat.

RETUR PENTRU CLIENT FÃRÃ CONT.

- în cazul în care la momentul comenzii, ați optat pentru comanda fără cont/ înregistrare, returul se face în formularul din meniul de jos al magazinului, unde scrie Retur fără cont. În acestă rubrică puteți urmări traseul returului dvs cu ajutorul codului primit pe email.

RETUR PENTRU CLIENT CU CONT

- în cazul în care ați efectuat comanda având un cont de client în magazinul nostru, vă înregistrați și puteți aplica returul direct din cont, din Retur Manager sau accesați Retur cu cont din meniul de jos al site-ului. Tot acolo veți putea urmări traseul returului.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile - daca e cazul, cu etichetele intacte, fără semne de purtare și documentele care l-au insoțit) și returnat prin Curierat Rapid.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur.

Pentru comenzile cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 14 zile de la acceptarea returului.

În cazul unui retur acceptat, clientul poate opta pentru achiziționarea altui produs, cu plata diferenței sau pentru rambursarea contravalorii produsului în contul bancar.

ATENȚIE!

Colete refuzate după livrare - În cazul refuzării coletului după ce s-a efectuat comanda de către client, acesta se obligă să achite ca daune și despăgubiri, interese în valoare de 40 lei pentru transportul tur-retur.
În caz contrar se aplică clauzele legilor comertului electronic Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 si se incalca prevederile "Termeni si conditii" de pe acest site
Produsele care fac parte din categoria Lenjerie/ Bijuterii/ Modelare/ Costume de baie/ Dresuri/ Cosmetice NU SE RETURNEAZĂ!

NU primim retururi prin Poșta Română! Produsul de returnat, poate fi trimis prin orice firmă de curierat, costul transportului fiind suportat de către client!

Mama Boutique.ro îsi rezervă dreptul de a refuza returnările expediate sau comunicate după limita perioadei de returnare sau articolele care nu se află în aceeaşi stare în care au fost primite.

Pentru alte informatii legate de retur, ne puteti contacta pe office@mamaboutique.ro sau la tel: 0722.600.406/ 0732.636.174

Menționăm că acceptarea prin bifarea Termenilor și Condițiilor dinainte de completarea comenzii, reprezintă acordul și semnarea contractului prin care luați la cunoștință și sunteți de acord cu politicile magazinului.

Registru cont nou