Politica de Retur

Vã mulțumim ca citiți aceastã politicã inainte de efectuarea comenzii!

        Apreciem de asemenea faptul că returul se va efectua în aceleași condiții decente în care ați   primit coletul cu produsul aranjat (nu mototolit, deteriorat, fără etichetă, etc).

Renunțarea la produs in 14 zile!

În cazul în care cumpărătorul realizează că produsul achiziționat nu este ceea ce și-a dorit, acesta are posibilitatea de a returna produsul respectiv optând pentru una din variante: fie alege pentru returnarea banilor în contul bancar personal, fie pentru schimbarea produsului cu o altă mărime sau inlocuirea produsului cu un altul (bineînteles in limita stocului disponibil la momentul primirii de către magazin a coletului), contravaloarea acestuia fiind reglată in functie de caz.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice!

Cumpărătorul are dreptul la retur, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului urmând una din cele proceduri, în funcție felul în care s-a înregistrat.

RETUR PENTRU CLIENT FÃRÃ CONT.

- în cazul în care la momentul comenzii, ați optat pentru comanda fără cont/înregistrare, returul se face în formularul din dreapta sus de pe prima pagina a magazinului, unde scrie Retur Produse. În acestă rubrică puteți urmări traseul returului dvs cu ajutorul codului primit pe email.

RETUR PENTRU CLIENT CU CONT

-în cazul în care ați efectuat comanda având un cont de client în magazinul nostru, vă înregistrați și puteți aplica returul direct în cont.

Tot acolo veți putea urmări traseul returului.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile - daca e cazul, cu etichetele intacte, fără semne de purtare și documentele care l-au insoțit) și returnat prin Curierat Rapid.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Costul transportul returului va fi suportat de cumparator. 

În cazul unui retur acceptat, clientul poate opta pentru achizitionarea altui produs, cu plata diferentei sau pentru rambursarea contravalorii produsului in contul bancar.

Taxele de transport revin în sarcina clientului.

ATENTIE!

Colete refuzate dupa livrare 
In cazul refuzarii coletului dupa ce s-a efectuat comanda de catre client, acesta se obliga sa achite ca daune si despagubiri, interese in valoarea de 40 Lei pentru transportul tur-retur. In caz contrar se aplica clauzele legilor comertului electronic Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 si se incalca prevederile  "Termeni si conditii" de pe acest site.

Produsele care fac parte din categoria Lenjerie/ Bijuterii/ Modelare/ Costume de baie/ Dresuri/ Cosmetice NU SE RETURNEAZA!

NU primim retururi prin Poșta Română! Produsul de returnat, poate fi trimis prin orice firmă de curierat, costul transportului fiind suportat de către client!

Mama Boutique.ro îsi rezervă dreptul de a refuza returnările expediate sau comunicate după limita perioadei de returnare sau articolele care nu se află în aceeaşi stare în care au fost primite.

Pentru alte informatii legate de retur, ne puteti contacta pe office@mamaboutique.ro sau la tel: 0722.600.406/ 031.420.12.59.