Politica de Retur

Renuntarea la produs in 14 zile!

In cazul in care cumparatorul realizeaza ca produsul achizitionat nu este ceea ce si-a dorit, acesta are posibilitatea de a returna produsul respectiv optand pentru una din variante: fie alege pentru returnarea banilor in contul bancar personal, fie pentru schimbarea produsului cu o alta marimea sau inlocuirea produsului cu un altul (binenteles in limita stocului disponibil la momentul primirii de catre noi a coletului), contravaloarea acestuia fiind reglata in functie de caz.

Vã multumim ca cititi aceastã politicã inainte de efectuarea comenzii!

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice!

Cumparatorul are dreptul la retur, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului urmand una din cele proceduri, in functie felul in care s-a inregistrat.

RETUR PENTRU CLIENT FÃRÃ CONT.

- in cazul in care la momentul comenzii, ati optat pentru comanda fara cont/inregistrare, returul se face in formularul din dreapta sus de pe prima pagina a magazinului, unde scrie Retur Produse. In acesta rubrica puteti urmari traseul returului dvs cu ajutorul codului primit pe email.

RETUR PENTRU CLIENT CU CONT

- in cazul in care ati efectuat comanda avand un cont de client in magazinul nostru, va inregistrati si puteti aplica returul direct in cont. Tot acolo veti putea urmari traseul returului.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile - daca e cazul, cu etichetele intacte, fara semne de purtare si documentele care l-au insotit) si returnat prin Curierat Rapid.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Costul transportul returului va fi suportat de cumparator. In cazul unui retur acceptat, clientul poate opta pentru achizitionarea altui produs, cu plata diferentei sau pentru rambursarea contravalorii produsului in contul bancar.

Taxele de transport revin în sarcina clientului.

ATENTIE!

Colete refuzate dupa livrare 
In cazul refuzarii coletului dupa ce s-a efectuat comanda de catre client, acesta se obliga sa achite ca daune si despagubiri, interese in valoarea de 40 Lei pentru transportul tur-retur. In caz contrar se aplica clauzele legilor comertului electronic Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 si se incalca prevederile  "Termeni si conditii" de pe acest site.

Produsele care fac parte din categoria Lenjerie/ Modelare/ Costume de baie/Dresuri /Cosmetice NU SE RETURNEAZA!

NU primim retururi prin Posta Romana! Produsul de returnat, poate fi trimis prin orice firma de curierat, costul transportului fiind suportat de catre client!

Mama Boutique.ro îsi rezervă dreptul de a refuza returnările expediate sau comunicate după limita perioadei de returnare sau articolele care nu se află în aceeaşi stare în care au fost primite.

Pentru alte informatii legate de retur, ne puteti contacta pe office@mamaboutique.ro sau la tel: 0722.600.406/ 031.420.12.59.